Subject: Tuumajaama riigi eriplaneeringu juhtrühma nimetamisest
From: "Aili Tammaru - MKM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "KUM min", "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 16:03:29 +0300

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium palus Teilt 12.06.2025 kirjaga
nimetada enda organisatsioonist hiljemalt 11.07.2025 600 MW elektrilise
võimsusega

tuumaelektrijaama ja selle toimimiseks vajaliku taristu riigi
eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise koostamist
koordineeriva juhtrühma koosseisu esindaja. Palume Teil esitada enda
organisatsiooni esindajad esimesel võimalusel või kui Te ei soovi
esindajat nimetada, siis palun ka sellest teada anda, vastates sellele
e-kirjale.

Lugupidamisega

	Aili Tammaru
nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5308 7430  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn